Nem új keletű használati tárgy a reklámtáska hazánkban, viszont a régről ismert műanyag reklámszatyrok már nem felelnek meg a kor környezetvédelmi kihívásainak.
Így kézenfekvő választása volt mind a cégeknek, mind pedig a felhasználóknak, hogy a sokkal környezetbarátabb papírtáska változatokat részesítsék előnyben, amiket a cimkeplaza.hu kínálatában nagy választékban megrendelheti vállalkozás és magánszemély is.
A papírtáska egy rendkívül jól kihasználható és magas marketing értékkel rendelkező hordozó és csomagoló eszköz.
Óriási előnye, hogy a tulajdonképpeni reklámtevékenységet maguk a vásárlók, a reklámtáskával megajándékozottak végzik el, a cégeknek és vállalkozásoknak csak a papírtáskák előállítási költségeit szükséges bekalkulálniuk a költségvetésbe. A reklámtevékenység hamar megtérül, hiszen a felhasználók azonnal magukhoz veszik és használni kezdik, szinte mindenhova szívesen magukkal hordva azt. A vállalkozások számtalan területen és helyszínen terjeszthetik a reklám papírtáskákat, legyen szó bármilyen kiállításról, promóciós népszerűsítésről, boltokban, vagy bármely más marketing célzatú rendezvényen. Osztogatható,mint ajándék, de például rendkívül jó megoldás, ah a promóciós terméket a papír reklámtáskában adjuk át a felhasználóknak.
A marketing kutatások és megfigyelések egyértelműen bizonyították, hogy a reklám papírtáskákat nagyon kedvelik a felhasználók, használati tárgyként gondolnak rá, és minél szebb, jobb minőségű és ízlésesebb az adott papírtáska, annál nagyobb becsben tartják, kedvelik, ha náluk van, és meg sem akarnak válni tőle. Ha például összevetjük a reklámtáskák marketing értékét a szórólapos hirdetési formával, egyértelmű az előny a reklámtáska mellett, mivel a szórólapok legnagyobb része mindig a szemetesekben köt ki, és jó ha egy pillantást vet rá a potenciális vásárló, míg a papírtáskákat napokig, sőt hetekig hordják magukkal utcán, boltokban és közlekedési eszközökön, így egyetlen papírtáska számtalan megtekintést is megér, mire elhasználódik, és megválnak tőle.
A legnagyobb kedveltségnek a hölgyek és a fiatalok között örvend, és ezek a személyek mozognak a legtöbbet olyan területeken, ahol sokan láthatják a papírtáskákon található reklámokat. Például plázákban, boltokban, hipermarketekben, és még sorolhatnánk tovább.
Természetesen arról, hogy a reklám célzatú papírtáska milyen szinten legyen igényes kialakítású, a megrendelő dönti el, amihez elsőként is a marketing szempontjait kell alaposan megfontolni, például el kell dönteni, hogy a vállalkozás, vagy cég profilja mennyire igényes és jó minőségű papírtáska elkészítését követeli meg, hiszen egy hipermarket reklámozását nem valószínű hogy a legdrágább és legjobb kivitelű reklámtáskákkal célszerű megoldani, míg egy ékszerbolt meglehetősen furcsán hatna, ha egy egyszerű ingvállas reklámzacskóban adná át értékes termékeit. Másodsorban, amire különös gondot kell fordítani, az a papírtáskára kerülő reklám felirat vagy embléma megtervezése, hiszen ezt látják a megcélzott személyek.