Ha kiderül egy játékosról, hogy valójában nő, ott megváltoznak a dolgok. De vajon milyen irányba?
Napokban történt az eset, hogy egy amerikai játékost, név szerint Miranda “SuperYan” Pakozdit egy Street Fighter X Tekkenbajnokságon edzője, Aris Bakhtanians folyamatosan zaklatta játék közben, és olyan kijelentéseket tett, aminek hatására a hölgy felállt, és otthagyta a 25000 dolláros nyereménnyel kecsegtető versenyt.
Egy biztos, a kezdetekkor a játék fejlesztők tudatosan a hímnemű játékosok kegyét keresték, azonban egy 2011-es kimutatás szerint ma a játékosok 42 százalékát alkotják nők.
Térjünk ki egy kicsit az MMORPG-k világába, ahol mindenki egyedileg, kortól, vallástól, nemtől függetlenül alkothatja meg karakterét. Vannak akik saját magukhoz akarnak azonosulni, ezért ugyan olyan nemű karaktert alkot. Sokan az erejüket akarják hangsúlyozni, lásd a WoW-ban a taureneket, nyakig páncélban. Sokaknak azonban fontos hogy játék, kikapcsolódás során inkább néznek egy csábos női karakter fenékriszálását.
És ott vannak a lányok, akik ingame kapják az áldást a monitorfényben felnőtt szűzfiúktól, vagy a komplexusos perverzektől. Ezért a lányok 70 százaléka állítja magáról, hogy ő igazából fiú. Ez azért így elég gáz, nem?