Címlap » Zene » Compact Disco Eurovision blog – első nap!

Compact Disco Eurovision blog – első nap!

Lotfi Behnam exkluzív blogbeszámolójának első bejegyzése kizárólag itt a zenet.hu-n.

Ha több látogatót szeretnél, akkor Kattints!

▲ Hirdetés

Első nap – Irány Baku!

Nem vagyok az a naplót iró típus, de úgy érzem, hogy az elkövetkezendő két hétben lesz egy két dolog amit érdemes lesz papirra vetni. Utoljára talán gimiben irtam ilyen jellegű “fogalmazást”, úgyhogy újra bele kell jönnöm, és előre is elnézést kérek, ha nem lesz annyira olvasmányos, mint ahogy azt én elképzeltem a fejemben :)

És a legfontosabb dolog, az önjelölt nyelvtantanárok és azok akik azt nézik, hol lehet ráugrani egy helyesirási hibára, azoknak most viszlát! Nem szeretnék ilyen kommenteket látni:) Ez van megpróbálok helyesen írni, de biztos lesznek hibák!

Szóval ismét útnak indultunk, megint hajnalban kellett a reptérre menni, ahogy azt már az elmúlt három hétvégén is tettük (London, Amsterdam, Tel Aviv) és megint játszottunk előtte lévő este. Mi így szeretjük! Négy egymást követő héten leszakadt fejjel érkeztem a reptérre, kezdem már megszokni :) Indulás elött még beugrott a Marslakók stábja és készített velünk egy rövid jelenetet a házunk elött! Nagyon spontán háromszor jöttem ki a bejárati ajtón :) Antos barátunk miatt próbáltam megszeretni ezt a sorozatot, de még mindig nem megy. Szóval ma vagy holnap nézzétek meg, hogy milyen is volt az indulás. Antos egy érdekes “kabalája” a zenekarnak. Eddig mindent megnyertünk amikor vele kampányoltunk (MTV BRAND NEW, MTV EMA) és most is ő engedett utunkra, és az ölelés és jókivánság már nem “szerep” volt:)

Reptérre megérkezés, hiradónak interjú adás, becheckolás, túlsúlyos csomag elbizniszelése ingyen ajándék cd-vel és máris a gépen ültünk, irány Istanbul! Az első etap számomra még nem a felhőtlen utazásról szól, az előző esti vodka red bull még mindig gyötri a gyomromat, és talán ő sem akar ott lenni ahol van, de hálistennek a klasszikus Mr.Bean repülős jelenet elmaradt:) Röpke két óra és egy egy órás átszállással már az Istanbulból Bakuba tartó gépen ültünk. A második etap már sokkal barátságosabb volt. Kiemelném a Turkish nagyon finom vacsoráját, és a nagyon csinos török stewiekat akik sajnos keveset mosolyognak és indokolatlanul akarnak erőszakosan megválni eredeti hajszínüktől….

Compact Disco Eurovision blog - első nap!

kizlar güzel!

20 perces késéssel leszálltunk a Heydar Aliyev repülőtéren Bakuban! Itt külön várták az Euroviziós delegációkat, ami felgyorsitotta a dolgokat, de a vízum ügyintézés még igy is kicsit hosszadalmasra sikeredett, négy emberből három foci meccset nézett, a negyedik meg valószinüleg még gyakornok volt:) Miután megkaptuk az iratainkat jött az első hidegzuhany. Ati gitárja úgy gondolta hogy Istanbulban jól érzi magát és nem akar tovább jönni! Tuti Döner mérgezést fog kapni, vagy azzal veszik fel Ibrahim Tatlisan legújjabb lemezét. Egy nem mindennapi, egyedi készitésű Sandberg gitárról van szó! Biztosítottak minket arról, hogy megvan a gitár és érkezik az éjszakai géppel, ám azóta semmi hírt nem kaptunk. Kilépve a reptérről beleszagoltunk az igazi fülledt meleg nyárba, a páratartalom se alacsony, úgyhogy a szauna feeling egyből beütött. A reptér előtt sorban egymás mögött álltak a londoni “fekete” taxik, mindegyik szépen Euroviziósra felöltöztetve. A parkolóban pedig várt ránk egy gyönyörű 7-es BMW, egy rendőrségi felvezető autó, és egy Neoplan busz! Ez a hármas combo fog minket kísérgetni két hétig. Nagyon tetszetős:)Buszra fel, szállodába be, youtube disco on!

Gyors ismerkedős este, természetesen az én szobámban volt a buli amit fél perc alatt kocsmává alakitottak át a zenekartársaim, és versenydohányzást rendeztek, úgyhogy még ma reggel is szagos volt a szobám! Itt nem nagyon törődnek a dohányzással, bármikor bárhol, még a liftben is:)))) Ma még nem találkoztam szinte senkivel, de fél óra múlva indulunk a Crystal Hall-ba és az első próbánkra! Ez most izgalmas lesz!

Addig is pár fénykép a tegnap estéről: